Tuesday 14 February 2012

Welcoming Gathering 2012 (REFRESH)

Shalom anak-anak Tuhan yang dikasihi dalam Kristus. Kami baru saja selesai Welcoming Gathering kami yang pertama buat tahun yang baru ini. WG kali ini berjudulkan "REFRESH" bererti Kesegaran yang baru buat tahun ini untuk kita tempuhi dan jalani bersama dengan Kristus :-) Aktiviti "REFRESH" ini diketuai oleh Glady Sigar dan Ling Sing Hing (Theck Ko)

Tema : Refresh
Tempat : SIB Praise Valley
Tarikh : 11 Februari 2012
Masa : 6.30pm - 9.00pm

Kali ini, MC untuk WG ini ialah Larry Sakai Geriso (Sakai) dan Clarence Padan (CMP)...membawa kesegaran dengan lawak dan jenaka menghidupkan suasana WG ini :-) Pujian dan Penyembahan pula dibawa oleh Grace Robin dan Yohanalis Ulleh bersama dengan Melissa Baun Besam membawa genre muzik yang baru yang di-arrange muziknya oleh Freddie Daneil. Dan terdapat juga sharing ringkas oleh Simon Jolly dan juga kesaksian dari Shane Arie...Banyak Games yang dipersembahkan..best!!!!


Sambil itu, kami juga buat SURPRISE BIRTHDAY kepada PAMELA ANN dimana hari jadinya sama tarikh dengan WG tersebut, ada DUA kek lagi tu! Pakatan 3 orang - Rhemedy Anthony, Debbie Layun dan Noria Lasah...haha...terima kasih diucapkan kepada yang menyumbang untuk lakukan SURPRISE ini bersama. Tuhan memberkati :-)

No comments:

Post a Comment